2013. október 19., szombat

Időtlen szerelem trilógia

Kerstin Gier Időtlen szerelem trilógiája letehetetlen: igazán élvezetes, szövevényes, és rendkívül jó humorú olvasmány.

A könyv sikerét mutatja, hogy a történet első részét már meg is filmesítették, és tervben van a folytatások forgatása is. Hangulatcsinálónak íme egy klip a filmből vett jelenetekkel.


A történetből: A 16 éves Gwendolyn élete fenekestül felfordul, amikor keserű tapasztalatai során ráébred, hogy ő örökölte az időutazásért felelős gént unokatestvére helyett. Nem elég, hogy élete hátralévő részében rendszeres időutazásra lett ítélve, és a pökhendi Gideonnal kell mindig együtt utaznia, de mindeközben még meg is kell fejtenie a háttérben lappangó titkot, és a Gróf valódi szándékát. A feladat lehetetlennek tűnik, mert az Őrzők, akik annak a titkos társaságnak a tagjai, amely már évszázadok óta őrzi a titkot, és védelmezi az időutazókat, cseppet sem bíznak Gwendolynban.

Értékelésem: Rendkívül élvezetes olvasmány! A történet lebilincselő, sodró, alig tudtam letenni a könyveket! Van benne harc, szerelem, titkos társaság, és a történet egyre csak bonyolódik, minden szálon. Annak ellenére, hogy egy 16 éves lány a főszereplő, a könyv felnőttek számára is tökéletesen élvezhető, izgalmas. A történetmesélés nagyon emberi, könnyen beleéltem magam a hangulataiba, és kellemes a humora is. Az egyik legnagyobb érdeme a könyvnek a főszereplő szarkasztikus humora, ami végigkíséri az egész háromrészes történetet. Az egyetlen apró dolog, amivel kicsit elégedetlen voltam, az az, hogy az első két rész nincs igazán lezárva, önmagukban nem állják meg a helyüket. A három kötet szorosan összetartozik, egymás közvetlen folytatásai. Ezt az apróságot azonban feledteti a remek humor, izgalmas történetvezetés, és a szövevényes cselekmény. Még több ilyet szeretnék! :)

Értékelésem: 5 / 5

További könyvek az írótól: Halálom után felbontandó, Felettébb tisztességtelen ajánlat

Hasonló könyvek:
A hollófiúk
Csúfok
Obszidián

Kövess Bloglovin-on

2 megjegyzés:

  1. Nekem is nagy kedvencem ez a sorozat. :) Sok vélemény szerint az első rész olyan mint egy prológus, ami valamilyen szinten még igaz is, hiszen ez a rész csak a bevezetője a teljes cselekménynek, én viszont még így is élveztem. :D A könyvadaptáció is tetszett a sok változtatás ellenére, te láttad azóta a filmet? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már akkor is láttam a filmet, azért tettem be ide az előzetesét (vagy legalábbis egy klipet). Nekem tetszett a film, bár kár, hogy sok dolgot szinte előre elspoilereztek, ami a könyveknél csak a harmadik részben derül ki. De azért jó volt, és a szereplőválasztás nekem nagyon tetszett! Nagyjából így képzeltem el mindenkit. Csak két kivétel van, a gróf az egyáltalán nem ilyen a fejemben, és persze a szabónő, akinek már nem emlékszem a nevére. Ami leginkább egyébként hiányzott a filmből, az a humor. Ugyanis a könyvet végig narrálja Gwen, és rettentő jó, szarkasztikus humora van, ami miatt nagyon élveztem a könyveket. A filmből sajnos ez teljesen kimaradt. De mindezekkel együtt tetszett a film, bár nagyrészt csak a könyv miatt. Már alig várom, hogy lássam a második részt filmen!!

      Törlés