2014. szeptember 20., szombat

Ments meg!

http://moly.hu/konyvek/rachel-gibson-ments-megEgyszerű romantikus történet, semmi több.

A történetből: Sadie egy esküvő miatt hazalátogat apjához a farmra. Már előre gyűlöli, hogy a város minden lakója arról fogja faggatni, hogy miért nem ment még férjhez. Miután segít egy jóképű idegennek, hirtelen ötlettől vezérelve megkéri, hogy legyen a kísérője az esküvőn. Vince a nagynénjét látogatja meg a poros kisvárosban, hogy meghallgassa üzleti ajánlatát. Útközben egy csinos nő fuvarozza el a városba, aki szokatlan kéréssel áll elő. Mivel a nő okosnak tűnik, és Vince csak a problémamentes nőket kedveli, akikkel egypár éjszakát sértődés nélkül eltölthet, elutasítja Sadie kérését. Csakhogy Vince senkinek nem szeret tartozni, márpedig Sadie valóban a segítségére volt.

Értékelésem: Egy könnyed olvasmányra vágytam, ezért esett a választásom erre a romantikus történetre. Nagyjából azt kaptam, amire számítottam, bár az írónő másik két, magyarul megjelent könyve után egy kicsit többet vártam. Egyszerű szerelmi történet bontakozik ki a könyvben, amiben a két szereplőt, és múltjukat ismerjük meg, illetve természetesen közös jövőjük kezdetét. Ennél több sajnos nincs a regényben, se humor, se nagy fordulatok, csak egy-két erotikus jelenet. Egynek elment, de nem nyújtott semmi pluszt a könyv. Unatkozni azért nem unatkoztam, de nem is történt túl sok minden.

Váltott szemszögben íródott a könyv, bár nekem az volt az érzésem, hogy Sadie nagyobb szerepet kapott Vince-nél. Eléggé hirtelen lett vége a történetnek, ami főleg azért volt furcsa, mert egy új szereplő megjelenése lógott még a levegőben. Kicsit utána néztem, és beigazolódott a gyanúm, miszerint az új szereplő a következő történetben kap főszerepet. Érdekes, hogy a Ments meg! egy könyvsorozat harmadik része, itthon mégis csupán ezt az egy részt fordították le belőle. Így az új szereplő is csak lóg a levegőben, és a korábbi részek fordításáról sincs hír.

Értékelésem: 2,5 / 5

További könyvek az írótól: Jane vékony jégen táncol

Hasonló könyvek:
Tökéletes ajánlat
Madarak és méhek
Scarlet Beginnings
Citrom és osztriga
Hope Ignites

Kövess Bloglovin-on

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése