2014. október 12., vasárnap

Blogszülinap!

Egy éves a blogom.

Ma egy éve, hogy útjára indítottam ezt a blogot. Azóta 47 bejegyzést írtam, ebből 44 könyvértékelés, amivel nagyon elégedett vagyok, mert azt jelenti, hogy átlagosan majdnem minden héten írtam egy könyvértékelést. Annak külön örülök, hogy a Könyvmoly Párbajt is teljesítettem, elvégre elsősorban emiatt hoztam létre ezt a blogot. Mégis jóval több könyvről írtam, mint ami a párbajhoz kapcsolódik, és ezáltal hamar túlnőttem ezen a célon. Igaz, hogy a párbajra választott könyvek listájának csak az utolsó hónapban értem a végére, de ebben nagy szerepet játszott a majd' féléves külföldi utam, ahová nem tudtam magammal vinni a könyveimet.

Köszönöm a blogom követőinek hűségét! Igaz, hogy nem büszkélkedhetek sok követővel, de az a néhány nagyon értékes számomra, mert sose hirdettem nyereményjátékot, amire özönlenének az emberek, és sajnos ez most sem áll módomban. Így aki feliratkozott a blogomra, az őszinte érdeklődésből tette, és ez sokkal értékesebb számomra. Köszönöm a figyelmeteket, és hogy olvassátok a bejegyzéseimet, és persze azoknak is köszönöm, akik ugyan nem iratkoztak fel, de időről időre meglátogatják a blogomat.

Továbbra is hasonlóképp tervezek könyvértékeléseket írni, a megszokott formában, spoilerek nélkül, épp csak annyi információt adva a könyvről, ami felkeltheti az érdeklődést, de nem árul el túl sokat a cselekményről. Úgyhogy ha tetszettek az eddigiek, akkor térj vissza máskor is, hátha rábukkansz egy neked való könyvre!
Kövess Bloglovin-on

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése