2015. március 30., hétfő

Utóirat: Szeretlek!

http://moly.hu/konyvek/cecelia-ahern-ui-szeretlekMegható, de itt-ott mégis nagyon vicces történet az újrakezdésről.

A történetből: Holly teljesen maga alatt van, mióta férje, Gerry meghalt. Úgy érzi, nincs többé értelme az életének, és nem képes folytatni a mindennapokat. Aztán kiderül, hogy Gerry üzeneteket hagyott neki. Minden hónapban egy borítékot nyithat fel, amiben kap egy teljesítendő feladatot. Hollynak minden feladat kihívást jelent, de Gerry kéréseit nem utasíthatja vissza. Az újabb és újabb feladatok teljesítése közben Holly lassanként visszarázódik az életbe.

Értékelésem: Meglepően vicces volt! Nem számítottam túl sok humorra ettől a könyvtől, pedig néhol rettentő vicces volt. Persze voltak benne szomorú és megható részek is, így a könyv érzelmi skálája elég széles. De alapvetően ez a könyv nem a rosszkedvről szól, hanem épp ellenkőzeleg: azt mutatja be, hogy Holly hogyan áll talpra, és hogyan alapozza meg új életét.

Nagy szerepet kapnak a könyvben Holly barátai és családtagjai is, akikkel nem mindig felhőtlen Holly kapcsolata. Nagyon tetszett, hogy ilyen életszagúak voltak az emberi kapcsolatok, különösen a családtagokhoz fűződő viszonyoknál éreztem úgy, mintha kicsit az én családomról is szólna. Örülök, hogy elolvastam a könyvet, mert egy nagyon szép, kerek történetet kaptam arról, hogy hogyan lehet a legmélyebb gödörből is kimászni, és mindeközben nagyon jól szórakoztam.

Értékelésem: 4 / 5

További könyvek az írótól: Ahol a szivárvány véget ér

Hasonló könyvek:
Elveszett kutyák, magányos szívek
Halálom után felbontandó
Madarak és méhek

Kövess Bloglovin-on

3 megjegyzés:

  1. Még egy Könyvmoly Párbajos könyv kivégezve! :)) Örülök, hogy tetszett. Remélem a film is tervben van! Nagyon más, mint a könyv.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj hát most nekem veszett el a válaszom az éterben... most már harmadszor írom be. :S

      Szóval örülök hogy emlékeztetsz a párbajra, mert én úgy emlékeztem, hogy ez a B listámon volt, de most ellenőriztem, és igazad van! Még egy könyvet teljesítettem az A listámról! :)

      A film is tervben van, csak az a kérdés, mikor tudom rábeszélni páromat, hogy megnézzük. Remélem, hamarosan. :)

      Törlés
    2. A hosszú hétvégén elkezdtük nézni a filmet, de nekünk nem igazán tetszett. Fél óra után abbahagytuk. Még csak a jevelekig se jutott el a film ennyi idő alatt.

      Törlés