2016. december 12., hétfő

A ​Yorkshire Christmas

https://moly.hu/konyvek/kate-hewitt-a-yorkshire-christmasCuki, de elcsépelten sablonos romantikus karácsonyi regény.

A történetből: Claire Yorkshire-be menekül karácsonyra, hogy a nyüzsgő New Yorkot, és ballépését maga mögött hagyja, és egyedül töltse az ünnepeket. Egy váratlan hóvihar miatt kisiklik az autója, és végül gyalogolni kényszerül. Noah, a helyi farmer, az elkószált birkák nyomába ered, nehogy halálra fagyjanak a jószágok a hidegben. Claire és Noah útja keresztezi egymást, és bár mindketten másféle karácsonyt terveztek, Noah váratlanul felbukkanó kislánya mindent megváltoztat.

Értékelésem: Tipikus sablonos karácsonyi romantikus történet. Nagyon olvastatta magát a szöveg, pedig tényleg nem történik benne semmi váratlan, vagy különösebben izgalmas. A vége felé azért már vártam, hogy túljussak rajta, mert ahogy nőtt a romantika, úgy vált számomra egyre laposabbá a történet. Összességében azért cuki volt, és már az első oldalakon meghozta a karácsonyi hangulatot. Olvasás közben, mikor a szereplők megittak egy bögre forró csokit, vagy kávét, vagy sütit ettek, nekem is mindig megjött a kedvem ezekhez a dolgokhoz (és bizony nem is folytattam addig a regényt, amíg meg nem ittam én is a forró csokimat).

Érdekessége a regénynek, hogy egy olyan könyvsorozat része, mely összesen 4 romantikus regényből áll, mindegyikük más-más országban játszódik karácsonykor. A négy történetet négy különböző író írta, és nagyjából egyidőben jelentek meg.

Fele olyan hosszú volt a regény, mint vártam, mert az (e-)könyv közepénél véget is ért (amit cseppet se bántam, mert már kezdtem kissé unni), és utána már csak a könyvsorozat többi részéből voltak beleolvasók. Így összességében csak egy olyan 150 oldalas lehetett a teljes történet.

Értékelésem: 2,5 / 5

A könyvsorozat részei:
 Christmas Around the World 1: Christmas at Waratah Bay
 Christmas Around the World 2: A Yorkshire Christmas
 Christmas Around the World 3: Christmas with the Laird
 Christmas Around the World 4: Christmas in Venice

Hasonló könyvek:
Christmas on 4th Street
Starry Night
A Winter Flame
Bah, Humbug!

Kövess Bloglovin-on

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése